Leave Your Message
[JBJS pregled] Pregled važnih rezultata kliničkih istraživanja u hirurgiji kičme u prethodnoj godini

Industry News

2024-07-27

Degenerativna bolest grlića materice

Složena spinalna stenoza odnosi se na oštećenje promjera kičmenog kanala u najmanje dva različita područja kičme, obično uključujući cervikalnu i lumbalnu stenozu. Kod simptomatskih pacijenata preporučuje se dekompresivna operacija. Ahorukomeye i saradnici su sproveli sistematski pregled literature o stadijumu i istovremenom hirurškom lečenju pacijenata sa spinalnom stenozom. Studija je obuhvatila 831 pacijenta i nije pronašla značajne razlike u gubitku krvi, mJOA rezultatu, ODI i Nurickovom stepenu između grupa za etapne i simultane operacije. Rezultati istraživanja pokazuju da etapne i simultane operacije imaju slične funkcionalne i neurološke ishode, s tim da istovremene operacije imaju kraće kumulativno operativno vrijeme. Međutim, ograničenja studije uključuju moguću pristrasnost prema pacijentima sa boljim zdravstvenim statusom, što utiče na prijavljivanje stopa komplikacija. Stoga, istovremena operacija kod pažljivo odabranih pacijenata može pomoći u smanjenju kombinirane operacije i vremena oporavka.

Degenerativna cervikalna spondilotična mijelopatija

Degenerativna cervikalna mijelopatija jedan je od vodećih uzroka disfunkcije kičmene moždine kod odraslih, a njena učestalost će nastaviti rasti kako stanovništvo stari. Kirurška dekompresija je primarni tretman, ali u posljednje vrijeme raste interesovanje za Cerebrolysin kao pomoćni tretman. Studije su otkrile da kratkotrajna upotreba Cerebrolysina nakon operacije može pomoći pacijentima sa cervikalnom spondilotičnom mijelopatijom da oporave funkciju bez neželjenih reakcija. U studiji koja je uključivala 90 pacijenata, grupa koja je primala cerebrolizin imala je značajno više funkcionalne rezultate i veće neurološko poboljšanje od placebo grupe nakon godinu dana praćenja. Ovi rezultati upućuju na to da kratkotrajna primjena cerebrolizina može biti obećavajući dodatni tretman nakon dekompresivne operacije za degenerativnu mijelopatiju grlića materice.

Osifikacija zadnjeg uzdužnog ligamenta (OPLL)

Liječenje kompresije kičmene moždine uzrokovane osifikacijom stražnjeg uzdužnog ligamenta (OPLL) je kontroverzno među kirurzima kičme. Prospektivna RCT studija upoređivala je efikasnost anteriorne cervikalne en bloc resekcije i stražnje laminektomije i fuzije kod pacijenata sa osifikacijom stražnjeg longitudinalnog ligamenta (OPLL). Rezultati studije su pokazali da je za pacijente s K-linijama >50% ili negativnim, prednja operacija pokazala više JOA rezultate i stope oporavka u prve dvije godine nakon operacije. Za pacijente čiji je udio bio

Isplativost operacije prednje vratne kičme

Dutch Neck Kinetics (NECK) ispitivanje je provelo analizu troškova i korisnosti upoređujući prednju cervikalnu diskektomiju, prednju cervikalnu diskektomiju i fuziju (ACDF) i anteriornu cervikalnu artroplastiku diska (ACDA) za liječenje korijena cervikalnog živca. efekti bolesti. Patient Outcomes. Prema pristupu neto koristi, nije bilo značajnih razlika u godinama života prilagođenim kvaliteti (QALY) između tri strategije liječenja. Iako su ukupni medicinski troškovi u prvoj godini bili značajno veći u ACDA grupi, nije bilo značajnih razlika u ukupnim socijalnim troškovima između tri strategije. ACDF se smatra najisplativijom strategijom na većini pragova spremnosti da se plati, prvenstveno zbog nižih početnih operativnih troškova, a ne naknadnih troškova.

Lumbalna degenerativna bolest

Potreba i vrsta fuzije za liječenje degenerativne spondilolisteze ostaju kontroverzni. Nedavne studije su pokazale da laminektomija plus fuzija poboljšava postoperativni bol i onesposobljenost, ali povećava vrijeme operacije i boravak u bolnici u usporedbi sa samo laminektomijom. Druga studija nije pronašla značajne razlike u ishodima koje su prijavili pacijenti između grupa s instrumentalnom i neinstrumentiranom fuzijom u randomiziranom kontroliranom ispitivanju u Skandinaviji, ali grupa bez instrumenta imala je veće stope nefuzije i ponovne operacije. Stope operacija su niske. viši. Ove studije podržavaju pristup liječenju instrumentalne fuzije.

Drenaža nakon lumbalne operacije

Uobičajena je praksa korištenje drenaža nakon operacije kako bi se smanjila učestalost postoperativnog hematoma. Trenutno ne postoje uvjerljivi dokazi koji podržavaju upotrebu drenaža tijekom degenerativne operacije lumbalne kičme kako bi se izbjegle komplikacije. U multicentričnom randomiziranom kontroliranom ispitivanju, Molina i ostali su imali za cilj procijeniti kliničke ishode, komplikacije, nivoe hematokrita i dužinu boravka kod pacijenata nakon lumbalne fuzije sa ili bez drenaže. Devedeset tri pacijenta koji su bili podvrgnuti do tri nivoa lumbalne fuzije nasumično su raspoređeni u grupu sa ili bez postoperativne drenaže i imali su konačnu kontrolu mjesec dana nakon operacije. Nisu pronađene razlike u komplikacijama. Autori su zaključili da su nakon isključivanja visokorizičnih pacijenata, pacijenti bez drenaže imali kraći boravak u bolnici, bolje rezultate ishoda i slične stope komplikacija.

Postoperativno upravljanje

Studija Saleha et al. Studije su otkrile da perioperativna suplementacija ishranom može značajno smanjiti učestalost manjih komplikacija i stopu reoperacije kod pothranjenih pacijenata tokom operacije kičme. Nadalje, dvostruko slijepi RCT Hu i saradnici pokazao je da dnevna suplementacija 600 mg kalcijum citrata i 800 IU vitamina D3 kod pacijenata koji su bili podvrgnuti operaciji lumbalne fuzije skraćuje vrijeme fuzije i smanjuje rezultate bola. Dodatno, studija koju su proveli Iyer i suradnici pokazala je da intravenski ketorolak primijenjen unutar 48 sati postoperativno smanjuje upotrebu opioida i boravak u bolnici. Konačno, eksperimentalna studija na životinjama Karamiana i sur. Studija je pokazala da vareniklin može smanjiti negativan utjecaj nikotina na postoperativne stope fuzije, što ukazuje na važnost kontrole upotrebe nikotina i nutritivnog statusa tokom perioperativnog perioda operacije kralježnice.

Brz oporavak nakon operacije

Posljednjih godina postoji kontinuirani naučni interes za kliničke puteve i pristupe njezi koji su osmišljeni da promovišu oporavak od boli, gubitka krvi i funkcionalnih ograničenja nakon operacije lumbalne kralježnice i da ublaže utjecaj hirurške intervencije. Contartese i saradnici su sproveli sistematski pregled ispitujući uticaj brzih protokola na pacijente koji su podvrgnuti operaciji kičme. Pregled je otkrio da uobičajeni elementi ubrzanog postupka uključuju edukaciju pacijenata, multimodalnu analgeziju, tromboprofilaksiju i antibiotsku profilaksu, što može pomoći u skraćivanju boravka u bolnici i smanjenju upotrebe opioida. Nalazi sugeriraju da je brza operacija kralježnice povezana s kraćim boravcima u bolnici i bržim funkcionalnim oporavkom, ali ne povećava komplikacije ili stopu ponovnog prijema. Potrebna su veća prospektivna randomizirana kontrolirana ispitivanja kako bi se dalje potvrdili zaključci.

Postoperativni oporavak

Istraživanja pokazuju da rehabilitacijski program koji kombinira vježbe i bihejvioralne terapije može biti učinkovit u poboljšanju funkcije kod pacijenata nakon operacije lumbalne fuzije. RCT studija koju su sproveli Shaygan i saradnici uključivala je 70 pacijenata koji su bili podvrgnuti jednostepenoj fuziji zbog lumbalne stenoze i/ili nestabilnosti, a interventna grupa je prošla sedam treninga za ublažavanje postoperativnog bola u trajanju od 60 do 90 minuta. Multivarijantna analiza rezultata intenziteta bola, anksioznosti i funkcionalnog invaliditeta pokazala je značajne razlike između interventnih grupa u ovim područjima (p

Deformitet kičme kod odraslih

Odgovarajući odabir pacijenata, preoperativna optimizacija i smanjenje rizika od komplikacija i dalje su u fokusu literature o deformitetu kralježnice za odrasle tijekom protekle godine. Retrospektivna studija upoređivala je Charlsonov indeks komorbiditeta (CCI) sa skorom kičme u Sijetlu (SSS), ocenom komorbiditeta deformiteta kičme kod odraslih (ASD-CS) i modifikovanim indeksom slabosti od 5 stavki (mFI-5). Kada se primjenjuje prije operacije, utvrđeno je da je mFI-5 superiorniji od CCI u predviđanju komplikacija nakon operacije deformiteta kičme kod odraslih. Stoga, preoperativna procjena slabosti može biti od koristi za odabir pacijenata i optimizaciju njege, a ova studija dodaje literaturu koja podržava korištenje krhkosti kao prediktora kirurškog ishoda.

Jedna studija koristila je podatke iz ispitivanja faze I simptomatske lumbalne skolioze kod odraslih (ASLS-1) za procjenu neuspjeha proksimalne veze nakon operacije simptomatske lumbalne skolioze kod odraslih. Studija je otkrila da su viši indeks tjelesne mase, preoperativna torakalna kifoza i niži preoperativni ugao proksimalne veze povezani s povećanim rizikom od neuspjeha proksimalne veze. Međutim, upotreba kuka na gornjem kraju instrumentirane kralježnice značajno smanjuje rizik od neuspjeha proksimalne veze. Dodatno, meta-analiza je otkrila da je proksimalna spojna kifoza povezana s T-skorom gustine kostiju kralježaka i/ili Hounsfield jediničnim mjerenjima gornje instrumentirane kičme. Stoga, preoperativna optimizacija gustine kostiju može pomoći u smanjenju rizika od dugotrajnog neuspjeha proksimalne veze.

Studija na 157 pacijenata koji su bili podvrgnuti operaciji deformiteta kralježnice kod odraslih otkrila je da je otprilike polovica pacijenata postigla kiruršku izdržljivost nakon 1 i 3 godine, s ključnim prediktorima uključujući fuziju zdjelice, rješavanje lumbalnog neslaganja i kiruršku invazivnost. Međutim, otprilike polovina ispitivane populacije nije ispunila trajne kriterije kirurškog ishoda. Druga međunarodna studija uporedila je različite hirurške metode za postizanje optimalnog poravnanja nakon korekcije deformiteta i otkrila da je L5-S1 prednja lumbalna međutjelesna fuzija dala bolje rezultate za složena ponovnog poravnanja i neuspjehe proksimalne veze, dok TLIF i/ili osteotomija s tri stupca mogu obnoviti fiziološku lordozu i karlicu. kompenzacije.

Druga studija meta-analize otkrila je da je među pacijentima koji su bili podvrgnuti fuziji dugog segmenta, stope neuspjeha implantata bile slične između onih liječenih fiksacijom ilijačnim vijkom i S2-krilo-ilijaknom (S2AI) fiksacijom vijaka, ali je S2AI grupa imala manje problema s ranom. Bolje, izbočenje vijaka i ukupna stopa revizije. Druga studija je upoređivala pacijente sa konfiguracijom sa više štapova (>2) i dvostrukim štapovima i otkrila da je grupa sa više štapova imala niže stope revizije, manje mehaničkih komplikacija, veće poboljšanje kvaliteta života i bolju obnovu sagitalnog poravnanja. . Ovi rezultati su takođe potvrđeni u drugom sistematskom pregledu, slučajnim efektima i Bayesovoj meta-analizi, pokazujući da je konstrukcija sa više štapića povezana sa nižim stopama pseudartroze, frakture štapa i ponovne operacije.

Nehirurško liječenje

Intravertebralna ablacija nerva je tretman za hroničnu vertebralnu bol u donjem delu leđa, a ispitivanje INTRACEPT je dizajnirano da proceni njegovu efikasnost kod pacijenata sa promenama tipa I ili tipa II. 140 pacijenata je randomizirano u dvije grupe kako bi primili nervnu ablaciju plus standardnu ​​njegu ili samo standardnu ​​njegu. Privremena analiza je pokazala da je grupa za ablaciju nerva bila značajno bolja od grupe standardne nege. U grupi sa ablacijom kičmenog živca, srednje poboljšanje ODI je bilo 20,3 poena i 25,7 poena za 3 odnosno 12 meseci, respektivno, VAS bol je smanjen za 3,8 cm, a 29% pacijenata je prijavilo potpuno ublažavanje bola. Rezultati studije pokazuju da je ablacija spinalnog živca efikasna opcija za liječenje kroničnog bola u kralježnici.

Cervikalni ESI igra važnu ulogu u kirurškom liječenju kičme, ali transforaminalni ESI ima veći rizik od neželjenih događaja. Studija Lee et al upoređivala je efikasnost i sigurnost transforaminalnog ESI i transforaminalnog ESI i otkrila da u smislu kontrole bola, dva ESI imaju slične rezultate nakon 1 i 3 mjeseca, ali transforaminalni ESI Hole ESI ima blagu prednost u bolu. kontrolu. 1 mjesec. Nuspojave su bile slične i uključivale su vaskularno upijanje kontrastnog materijala i prolazno pojačan bol. Nalazi su ograničeni dokazima niske kvalitete i o izboru vrste injekcije treba razgovarati između kirurga i liječnika.